First day of Summer!

Hey!

Idag kan man säga att sommarlovet började, eftersom att jag bara hade sommarlov efter en halv dag igår. Jag var ju på min kusins skolavslutning idag och dom var jätte duktiga. Dom bjöd på många sånger fast det fanns en sång dom sjöng typ 5 gånger. Men det var ju planerat, så jag ska inte lägga mig i. Imorgon ska jag på min tremännings student och fira henne det ska också bli jätteroligt. =p Syrran kom just hem för att byta om men hon ska iväg på stan igen sen med en kompis. Hon har ju gått ut nian iår! Ja men nu ska jag väl gå upp och spela nåt spel med mamma och (ska försöka) äta lite godis!

Adios Amigos =D

Kommentarer
Postat av: anna

hello! kolla in min tävling på min blogg där du kan vinna en super fin topp :) tävlingen avslutas på söndag så ännu har du chansen att vinna!

2008-06-19 @ 17:41:19
URL: http://annahadarzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0