SOMMAR!!!

Jaaaaaaa, äntligen sommar!

Nu är det sommar igen och jag har tre härliga månader att se fram emot. Sången jag sjöng gick det jätte bra med =D min musiklärare ( Anders) spelade gitarr och jag sjöng. För er som inte redan vet vad det var för låt så sjöng jag ; Det vackraste jag vet. Eftersom det här var det sista året på min nuvarande skola så blev det lite känslosamt! Mn sen så har jag fyra underbara år att se fram emot på en annan skola.

___________________________________________________________________

Här hemma regnar det så vi kunde inte vara ute så länge efter cermonin! Som låten; Sol, vind och vatten.. fast istället; Moln, vind och vatten = (regn) !


Ha det bra, skriver senare <'3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0