Super tisdag

Satt just och tänkte vad jag skulle göra idag när jag kom på att ja jag kan ju blogga lite. Visst att sitta vid datorn hela dan är väl inte så bra men nån som har nåt förslag? Kanske är med S, eller åker på stan. Jag får helt enkelt vänta och se vad som händer. Nån av er som har läst Kenzas blogg den är s himla bra , hon har ju otroligt mycket läsare. Jag vet inte om jag också har det, men om jag har det så är ju det kul ! Nån av er läsare som är intresserade av hockey?, själv är jag inte det som ni vet så var jag hos S igår och när vi satt och kollade på film så satt de andra och kollad epå hockey med jämna mellanrum hörde man: JAAAAAAAAAAAAAAA , och vi fnissade och jublade vi med. Nu vet jag inte vad jag ska göra men om nån har något förslag så kan ni ju mejla mig på: [email protected] så kanske jag hittar något.


Ha det bra


Lopploella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0